Home | Service & Support
Service & Support – ondersteuning voor jouw BCM muziekcomputer
Bij BCM Music Systems begrijpen we hoe belangrijk het is dat je probleemloos met je muziekcomputer kunt werken. Daarom hebben wij een eigen servicedienst om je snel en adequaat te kunnen helpen bij technische vragen of problemen.
Directe hulp op afstand
Wanneer je een technische vraag of een probleem hebt met je BCM muziekcomputer kun je direct contact met ons opnemen. Is de muziekcomputer verbonden met het internet dan kan onze technische medewerker op afstand met je meekijken. Met deze eerste stap kunnen we:
- verbindingen controleren
- instellingen aanpassen
- eventuele updates uitvoeren
In veel gevallen kunnen we je hiermee weer snel op weg helpen, zonder dat er een monteur hoeft langs te komen.
Service op locatie
Lukt het niet om het probleem op afstand te verhelpen? Dan sturen we in overleg een technische medewerker naar jouw locatie. Dankzij onze servicedienst ben je verzekerd van snelle ondersteuning.
Bereikbaarheid van onze servicedienst
Bij calamiteiten of vragen bel: +31 (0)495 562 558
- Tijdens kantooruren (08.30 – 17.00 uur) word je rechtstreeks doorverbonden met een servicemonteur. Deze schat de situatie in en handelt hiernaar.
- Buiten kantooruren en in het weekend spreek je een boodschap in op ons antwoordapparaat. De monteur neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met je op en beoordeelt of het probleem op afstand op te lossen is of dat een bezoek op locatie nodig is.
Altijd verzekerd van muziek
Met de servicedienst van BCM Music Systems zorgen we dat je swingend de dag doorkomt.
Maak hier je afspraak met de BCM adviseur
Laat je meenemen in de muzikale wereld van BCM Music Systems en maak een afspraak met onze adviseur.
Veelgestelde vragen
1. Hoe snel kan BCM Music Systems een storing oplossen?
Wij streven ernaar om elke storing zo snel mogelijk te verhelpen. Dankzij onze eigen servicedienst kunnen wij problemen vaak zelfs direct op afstand oplossen.
2. Moet er altijd een monteur langskomen bij een storing?
Nee, in de meeste gevallen lossen wij problemen op afstand op. Alleen wanneer dit niet mogelijk is, sturen wij een servicemonteur naar jouw locatie.
3. Hoe werkt de ondersteuning buiten kantooruren?
Buiten kantooruren en in het weekend kun je een storing inspreken op ons antwoordapparaat. Onze avondmonteur belt je vervolgens terug en kijkt of hij het probleem direct op afstand kan oplossen of dat een bezoek nodig is.
4. Wat heb ik nodig om ondersteuning op afstand te krijgen?
Om op afstand te kunnen inloggen, heeft de BCM muziekcomputer een werkende internetverbinding nodig. Zodra die aanwezig is, kunnen onze monteurs verbinding maken en de storing analyseren en oplossen. Als de muziekcomputer niet meer opstart doordat bijvoorbeeld de voeding kapot is, dan is hulp op afstand niet mogelijk.
5. Hoe kan ik de servicedienst het snelst bereiken?
Je kunt ons direct bellen via +31 (0)495 562 558. Tijdens kantooruren word je direct geholpen door een servicemonteur, buiten kantooruren door de avondmonteur.

