FAQ - Remote app

De BCM Remote App is een app met vele mogelijkheden. Daarom hebben we een lijst gemaakt met de (tot nu toe) meest gestelde vragen en het antwoord daarop.

Gebruikers

Hoe kan ik een gebruiker verwijderen?

Om een gebruiker te verwijderen gaat u in de player (de muziekcomputer) naar:

  • Menu > Instellingen > Remote App > Gebruikers instellingen
  • Selecteer in de lijst de gebruiker die u wilt verwijderen en druk op de knop “ X - “
  • Druk dan op “Opslaan” en de gebruiker is verwijderd
Hoe kan ik een player verwijderen?
U ziet in de app de player niet meer maar u staat nog wel in de lijst van gebruikers?
Hoe verander ik het gebruikersniveau?
Als u de aanmeldcode verandert moeten de gebruikers zich dan opnieuw aanmelden?
Wat is het nut van het veranderen van de aanmeldcode?
Hoe kunt u de aanmeldcode veranderen?

Persoonlijke lijsten

Waar staan de eigen lijsten van een gebruiker op de muziekcomputer?

Als je persoonlijke lijsten via de Remote app naar een muziekcomputer stuurt komen deze bij de eigen lijsten van de muziekcomputer te staan. Er wordt automatisch een map aangemaakt met de naam van je smartphone (b.v. iPhone van Piet). In deze map kunt u al uw persoonlijke lijsten terug vinden en gebruiken op de muziekcomputer.

Als u een persoonlijke lijst naar een muziekcomputer stuurt die er al op staat, dan wordt de lijst op de muziekcomputer overschreven.

Hoe kunt u de lijst “Mijn favorieten” van uw smartphone versturen naar de muziekcomputer?
Wat is het verschil tussen persoonlijke lijsten en eigen lijsten?
Hoe kunt u een nummer wat aan het afspelen is toevoegen aan een persoonlijke lijst?
Hoe kunt u de volgorde van nummers in een persoonlijke lijst wijzigen?
Hoe kunt u een persoonlijke lijst verwijderen van uw smartphone?

Foto's toevoegen

Waar staan de foto’s die verstuurd worden naar de muziekcomputer?

De foto’s die u via de Remote app verstuurd naar een muziekcomputer kunt u als volgt terug vinden op de muziekcomputer:

  • Ga naar Menu > Foto’s/Film > Videoscherm instellen > Laad foto/video speellijst
  • Selecteer dan in de lijst de map foto’s/video’s.
  • Hierin staan in de map met de naam van uw smartphone (b.v. iPhone van Piet) uw verstuurde foto’s.
Kunt u een foto ook bijsnijden voordat deze verstuurd wordt naar de muziekcomputer?

Diversen

De Remote app werkt niet. Wat kan de oorzaak zijn?

Als de app geen verbinding kan maken met de muziekcomputer kan dat verschillende oorzaken hebben:

  • Foute internetpoort
  • U zit (via wifi) op een gast-netwerk
Hoe kunt u een nummer vanuit een hitlijst toevoegen aan de huidige speellijst?
Hoe kunt u een nummer vanuit een hitlijst toevoegen aan een persoonlijke lijst?
De speellijst in de app is bijna leeg?
Hoe kunt u de Remote App op een iPad installeren?
De volgorde van de nummers van een eigen lijst klopt niet?
Wat betekenen de menu-icoontjes?

 

BCM Music Systems - The Business Music Innovators

 

Onze gegevens

Celsiusstraat 9
6003 DG Weert

Stuur ons een e-mail:

Bel ons: +31 (0)495 562 558

Service

BCM heeft een eigen 24-uurs-service. Van telefonische ondersteuning tot gekwalificeerde monteurs die u ter plaatse van dienst zijn.

 

Hulp nodig?
Bel ons: +31 (0)495 562 558

Teruggebeld worden?